تجهیزات دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

مزیت های خرید تجهیزات دندانپزشکی از سایت های تخصصی در این زمینه

 

امروزه دندانپزشکان حساسیت بالایی برای خرید تجهیزات دندانپزشکی مطب خود دارند و از هر وسیله بهترین و کاربردی ترین آن را خریداری می کنند که هم از نظر کیفیت در سطح قابل قبولی باشند و هم از نظر قیمت مناسب باشند.

با توجه به گستردگی بازار وتنوع کالاها و برندهای موجود در بازار انتخاب بین اینکه کدام برند بهتر است برای دندانپزشکان کمی دشوار شده وانها برای تجهیز مطب دندانپزشکی اصولا برای شناخت محصولات از سایر همکاران خود اطلاعات کسب میکنند تا بدانند کدام وسیله دارای کیفیت مطلوب برای کار آنها می باشد.

گشتن در بین تمامی محصولات و برندهای موجود تجهیزات دندانپزشکی  وپیدا کردن آنچه که با معیارهای دندانپزشک همخوانی داشته باشد شاید از نظرتان کار بسیار دشواری باشد و زمان زیادی از شما را بگیرد.پیشنهاد ما به شما سایت های موجود در این زمینه است که تقریبا بسیاری از اجناس و برندهای مختلف بازار را در خود جای داده اند می باشد.

دندانپزشکان محترم میتوانند برایشناخت بیشتر تجهیزات دندانپزشکی به این سایت ها  مراجعه کنند و با برندهای مختلف آشنا شوند و توضیحات کامل راجع به عملکرد هر وسیله ای را که می خواهند مشاهده کنند.

توضیحات کارشناسان مربوط در این زمینه کمک شایانی به شما میکند تا با استفاده از تجربه افرادی که در این بازار هستند خرید خود را انجام دهید و فعالیت خود را با بهترین برندهای موجود در بازار شروع کنند

خرید در ابتدا با حساسیت بیشتری انجام شود بعدها درگیری دندانپزشک برای تعمیر و نگهداری تجهیزات دندانپزشکی کمتر میشود و خرید از برندهای معتبر موجود در بازار باعث میشود که بعدها در زمینه پشتیبانی آنها با مشکلات کمتری روبه رو باشند زیرا برخی از برندهای ضعیفتر مشکل پشتیبانی داشته و برخی قطعات آنها به سختی در بازار موجود می شود.

خرید وسایل لازم برای تجهیز مطب از یک شرکت مزیت هایی دارد که بیشتر دندانپزشکان راغب به این مساله هستند که تمامی محصولات خود را از شرکتی که مجموعه برندهای مختلف را برای انها تهیه میکند خریداری کنند تا وقت کمتری صرف گشتن در بازار کنند و از تجربه کارشناسان در این زمینه که اشنایی بیشتری به بازار تجهیزا ت دارند استفاده کنند.

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش روز افزون سایتهای فروشگاهی در زمینه های تخصصی بستری فراهم شده تا خریداران دیگر نیاز به صرف وقت زیادی برای خرید نگذارند و با خیال راحت از منزل و یا محل کار خود سفارش خود را ثبت و طی زمان کوتاهی تحویل بگیرند

 

 

 

 

 

 

تجهیزات دندانپزشکی...
ما را در سایت تجهیزات دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات پزشكي,خريد تجهيزات دندانپزشكي,نمايندگي تجهيزات دندانپزشكي,لوازم دندانپزشکی,تجهيزات دندانپزشكي, نویسنده : marzi tajhizatdandanpezeshki بازدید : 117 تاريخ : شنبه 20 مرداد 1397 ساعت: 15:45

افزایش قیمت دلار و مشکلات بوجود آمده در بازار تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی با کیفیت آسایش کاری را برای دندانپزشکان محترم به ارمغان می آورد.با توجه به پیشرفت تکنولوژی ،تجهیزات به گونه ای طراحی میشوند تا در حین کار راحتی بیشتری را به ارمغان بیاورند وکمترین فشار به دندانپزشک وارد شود تا بتواند با دقت بیشتر کار خود را انجام دهد.

به دلیل نابسامانی های موجود در بازار تجهیزات دندانپزشکی  واردات برخی از برندهای خوب و پرطرفدار دچار مشکلات جدی شده است وبرخی از برندها بدلیل تحریم های موجود دیگر وارد بازار نمیشود که ین امر بازار را دچار مشکلات جدی کرده است.

نبود برخی ازبرندهای محبوب از تجهیزات دندانپزشکی و بالا رفتن قیمت محصولات موجود موجبات نارضایتی دندانپزشکان را فراهم نموده از این رو دولت و مسئولان باید تدبیری بیندیشند تا این تجهیزات جزو کالاهای اساسی به حساب بیایند و نظارتی جدی برروی بازار فروش داشته باشند تا این نابسامانی های بوجود آمده رفع شود.

مشکل نبود ارز دولتی برای تجهیزات دندانپزشکی وارد کنندگان این محصولات را دچار مشکل نموده است و این نگرانی را برای آنها بوجود آورده که برای وارد کردن سری جدید محصولات خود بامشکلات جدی روبرو هستند و با هزینه های چندین برابری باید این کار را انجام دهند.

از انجایی که تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی جزو ابزارهای درمانی هستند مشکلات بوجود آمده برای وارد کردن آنها مشکلات جدی را برای جامعه بوجود می آورد از این رو باید تصمیمات جدی و سازنده ای در این خصوص گرفته شود تا لوازم درمانی مردم با کمبود یا حتی عدم کیفیت مواجه نشود

از این رو سرمایه گذاران باید شروع به حمایت یا حتی تولید تجهیزات دندانپزشکی داخل ایران بکنند و این اعتقاد را داشته باشند که اگر بخواهند میتوانند خود تولید کننده و حتی صادر کننده برتر این تجهیزا در دنیا باشند و فقط کمی نیاز به علم و پشتکار والبته حمایت های دولتی دارد

برندهای از تجهیزات دندانپزشکی هم اکنون در ایران تولیداتی را انجام میدهند ولی تعداد آنها در مقایسه با تقاضای بازار زیاد است و هنوز برندهای خارجی رقبای سرسختی برای انها به حساب می ایند ولی این امر بعید و دور از ذهن نیست تولید کنندگان داخلی هم میتواند به صورت حرفه ای پا به عرصه تولید گذاشته و وابستگی های این بازار را به برندهای خارجی به حداقل برسانند

وجود تجهیزات دندانپزشکی چینی و کره ای که برخی از برندهای آنها از نظر عملکردمشابه برندهای اروپایی  هستند و دارای کیفیت خوبی هم میباشند و از نظرقیمت هم مناسب هستند.

 

 

 

 

تجهیزات دندانپزشکی...
ما را در سایت تجهیزات دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات پزشكي,خريد تجهيزات دندانپزشكي,نمايندگي تجهيزات دندانپزشكي,لوازم دندانپزشکی,تجهيزات دندانپزشكي, نویسنده : marzi tajhizatdandanpezeshki بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 14:59

مشکل واردات تجهیزات دندانپزشکی و پاسخگو نبودن تولیدات داخلی

امروزه با پیشرفت های علمی در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی شاهد تولید محصولات باکیفیت وبه همراه امکانات جدیدتر برای راحتی کار دندانپزشکان در دنیا هستیم. از این رو شرکت های تولید کنند در صدد رقابت با یگدیگر برمی آیند تا محصولی با کیفیت تر و امکانات بهتر را به بازار عرضه نمایند تا خریداران بیشتری را به خود جذب کنند.

برندهای خارجی ازجمله چینی و اروپایی در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی موفق تر از سایرکشورها عمل کرده وبخش بیشتری از بازار را به خود اختصا ص داده.در کشور ما برندهای چینی به دلیل قیمت مناسب وکیفیت تا حدی مطلوب محبوبیت خوبی پیدا کرده که همین امر سبب واردات بیش از پیش این محصولات شده است.

با توجه به برندهای مختلفی که در بازار تجهیزات دندانپزشکی وجود دارد شناخت کافی برای خریدی مناسب و با کیفیت بسیارلازم و ضروری است.فلذا استفاده از مشاوران خبره در این زمینه ویا تجربه همکارانی که از وسیله با برند خاص استفاده کرده و از عملکرد آن راضی بوده اند کمک شایانی به شناخت بیشتر شما میکند تا بتوانید انتخابی آگاهانه داشته باشید.

در چندسال اخیر نیز دست سودجویان به بازار تجهیزات دندانپزشکی باز شده است که با واردات کالاهای قاچاق و بی کیفیت موجبات بی اعتمادی ونارضایتی مشتریان هدف این بازار را بوجود آورده اند.بنابراین با خرید از شرکت های مطمئن و نمایندگی های این شرکت محصولاتی گارانتی دار را خریداری نمایید تا در صورت ایجاد مشکل شرکت وارد کننده پشتیبانی محصول را برعهده بگیرد.

امروزه در ایران با توجه به افزایش قیمت دلار قیمت تجهیزات دندانپزشکی نیز به یکباره افزایش زیادی پیدا کرده است که متقاضیان این بازار را شوکه کرده.پاسخگو نبودن تولیدات داخلی هم مشکلات را چندین برابر میکند.به غیر از چند شرکت که تولیدات را در ایران انجام میدهند سایر شرکتها وارد کننده این تجهیزات هستند.

تحریم های جدید نیز مشکل واردات تجهیزات دندانپزشکی را زیادتر میکند و سبب نایاب و گران شدن محصولات میشود وتنها راه حل برای این مساله تولیدات داخل کشور میباشد که این سوال را برای همه بوجود می اورد که آیا این تولیدات پاسخگوی نیازهای مشتریان هست و یا کیفیت آنها راضی کننده میباشد یاخیر؟

از این رو باتوجه به لازم وضروری بودن استفاده ازجدیدترین تجهیزات دندانپزشکی برای دندانپزشکان امری مهم میباشد فلذا باید راحل هایی از طرف مسئول برای وارد نشدن برخی از این محصولات به داخل کشور ارائه شود زیرا کمبود تجهیزات به روز پزشکی به مرور زمان مشکلات جدی را بوجود می آورد که ممکن است باعث به خطر افتادن سلامت بیماران شود.

حمایت از تولیدات ملی در زمینه تجهیزات دندانپزشکی میتواند تا حدودی کمبودهای موجود در بازار را کم کند ولی راه حل زمانبری هم به حساب می آید

.به هر حال امید است با تدبیر مسئولان زیربط بازار آشفته تجهیزات دندانپزشکی ثبات لازمه را پیدا کند و همه شرکت ها بتوانند روال عادی کار خود را در پیش گیرند

 

 

 

 

تجهیزات دندانپزشکی...
ما را در سایت تجهیزات دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات پزشكي,خريد تجهيزات دندانپزشكي,نمايندگي تجهيزات دندانپزشكي,تجهيزات دندانپزشكي, نویسنده : marzi tajhizatdandanpezeshki بازدید : 116 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 14:20